FAQ - najczęściej zadawane pytania
Twoje konto
Czy muszę mieć konto w sklepie?
Nie musisz zakładać konta, aby złożyć zamówienie w naszym sklepie. Niemniej rejestracja gwarantuje Ci dostęp m.in. do historii zamówień.
Jak założyć konto w sklepie?
Aby założyć nowe konto skorzystaj z formularza rejestracji, który znajdziesz po wejściu w zakładę Zaloguj się na stronie głównej.
Jak zalogować się na konto?
Przejdź do zakładki Zaloguj się na stronie głównej i podaj adres mailowy oraz hasło ustalone podczas zakładania konta.
Nie pamiętam hasła - co zrobić?
Na stronie logowania wybierz opcję "Nie pamiętam loginu lub hasła", nastepnie wpisz adres mailowy podany przy rejestracji konta. Dalesze instrukcje otrzymasz na ten adres e-mail.
Dostawa
Nie odebrałem/am zamówienia
W przypadku zamówień na meble, jeśli termin doręczenia został potwierdzony przez Klienta, ponowna dostawa będzie wiązać się z kosztami, o których poinformujemy.
Ile kosztuje wysyłka?
Wysyłka na wszystkie meble jest darmowa. Natomiast koszt wysyłki paneli tapicerowanych to:
- Kurier Inpost: Przedpłata 17,99 zł, Pobranie 21,99zł
- Paczkomat Inpost: Przedpłata 16,99 zł, Pobranie 20,99zł
Na zamówienia na panele tapicerowane powyżej 400 zł dostawa jest darmowa.
Dostępne formy dostawy
Meble wysyłane są za pośrednictwem firmy SPT Furniture Logistics, natomiast panele tapicerowane są wysyłan kurierem Inpost lub do Paczkomatu Inpost.
Dostawa z wniesieniem
Dostawa z wniesieniem jest możliwa za dodatkową opłatą. Koszt jest zależny od konkretnego zamówienia. Aby uzyskać szczegółowe informację prosimy o kontakt mailowy na sklep@pravio-meble.pl lub telefonicznie 576 400 242
Jak przebiega dostawa mebli?
- W ciągu 1 - 2 dni od daty wysyłki zamówienia otrzymają Państwo SMS lub maila od firmy transportowej z terminem i przedziałem godzinowym dostawy.
- Termin ten należy zaakceptować. W innym przypadku zostanie zaproponowany kolejny termin w późniejszym czasie.
- Dostawy odbywają się od poniedziałku do soboty w godzinach 6:00-22:00.
Zamówienia indywidualne
Panele tapicerowane na wymiar
Wykonujemy panele tapicerowane praktycznie na każdy wymiar oraz kształt. W celu wyceny prosimy o skorzystanie z tej strony.
Łóżka na wymiar
Aby uzyskać wycenę łóżka na wymiar prosimy o kontakt na sklep@ravio-meble.pl lub telefonicznie 576 400 242
Zamówienia
Jak sprawdzić status zamówienia?
Status bieżących zamówień możesz sprawdzić w tym miejscu.
Po nadaniu przesyłki otrzymasz potwierdzenie e-mail wraz z numerem listu przewozowego.
Czy mogę anulować zamówienie?
Tak, możesz anulować zamówienie do momentu, gdy nie zostało ono przekazane kurierowi lub przewoźnikowi.
W tym celu skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi.
Gdzie znajdę historię zamówień?
Chcąc wyświetlić historię zamówień Zaloguj się na konto, przejdz do Twoje konto i w sekcji Zamówienia znajdziesz wszystkie Zrealizowane i Bieżące zamówienia.
Jak wykorzystać kod rabatowy?
Kod rabatowy można wykorzystać wpisując go w koszyku w sekcji "POSIADASZ KOD RABATOWY?"
Czy meble są złożone?
Meble znajdują się w paczkach do samodzielnego montażu. Do zamówień dołączona jest instrukcja montażu oraz niezbędne akcesoria.
Zwroty i reklamacje
Jak złożyć reklamację?
Aby złożyć reklamację, skorzystaj z tego formularza lub skontaktuj się z nami.
Ile mam czasu na zwrot towaru?
Klient ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni i obowiązek zwrotu towaru w ciągu kolejnych 14 dni.
Uszkodzony towar lub braki
W przypadku, gdy otrzymałeś uszkodzony towar w miarę możliwości spisz protokół szkody z kurierem / kierowcą lub zgłoś zastrzeżenia do nas bezpośrednio po odbiorze przesyłki.
Jeśli stwierdziłeś brak jednego z zamówionych towarów lub np. elementów montażowych skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Postaramy się dosłać produkt w jak najkrótszym czasie.
Kto ponosi koszt zwrotu?
Przy zwrocie towaru to klient ponosi koszty wysyłki towaru do naszego sklepu.
Płatności
Jak mogę opłacić zamówienie?
W naszym sklepie zamówienie możesz opłacić między innymi:
- BLIK-iem
- Przelewem online
- Kartą płatniczą
- Za pomocą odroczonych płatności PayPo
- eRatami Santander
- Za pobraniem
Pełny wykaz sposbów płatności znajdziesz tutaj.
Czy mogę kupić meble na raty?
W naszym sklepie oferujemy eRaty Santander.
Płatność odroczone PayPo
W naszym sklepie oferujemy płatności odroczne Paypo. Więcej szczegółów znajdziesz tutaj.
Gdzie znajdę dane do przelewu?
Dane do przelewu znajdziesz w zakładce Kontakt lub poniżej:
Numer rachunku bankowego:
89102022410000200200662940
Odbiorca:
RAVIO P. WITEK, M. RADŁOWSKI SPÓŁKA JAWNA
Wystąpił błąd podczas płatności
Jeśli wystąpił błąd podczas płatności:
- sprawdź czy Twoje konto zostało obciążone kwotą płatności
- skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi przekazując możliwie najwięcej szczegółów o problemie
Współpraca - panele tapicerowane
Próbniki tkanin
Jeśli potrzebujesz próbników tkanin, które pomogą Ci dobrać odpowiednie kolory skontaktuj się z nami.
Kontakt odnośnie współpracy
Jeśli jesteś zainteresowany współpracą skorzystaj z tej strony, gdzie znajdziesz wszystkie informacje.
Chętnie podejmiemy współpracę z architektami, projektantami, deweloperami, biurami projektowymi itd.
