Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Koszty i czas dostawy

Darmowa dostawa

Darmowa dostawa*

Dostawa na wszystkie meble z naszej
oferty jest darmowa. *Natomiast
przy panelach tapicerowanych darmowa dostawa obejmuje zamówienia od 400zł.

Czas dostawy

Czas dostawy

Czas dostawy każdego z produktów
jest określony w jego opisie. Zazwyczaj wynosi on od 5 do 10 dni roboczych.

Odpowiednie zapakowanie

Odpowiednie opakowanie

Wszystkie nasze produkty są odpowiednio zapakowane i zabezpieczone na czas transportu.

Więcej szczegółów odnośnie dostawy znajduje się w § 5 regulaminu.


 

Formy dostawy:

 

  • Transport meblowy - meble z naszej oferty wysyłane są wyspecjalizowanym transportem, dzięki czemu dostawa jest bezpieczna i profesjonalna. Klient jest informowany o planowanym dniu i godzinie dostawy (najpóźniej jeden dzień przed doręczeniem). Klient ma obowiązek potwierdzenia odbioru i zaakceptowania przedstawionego planu transportu poprzez wiadomość zwrotną SMS lub EMAIL. W przypadku braku odpowiedzi Klienta, firma transportowa podejmie kontakt celem uzyskania akceptacji w rozmowie telefonicznej. Meble dostarczane są do Klienta w ciągu 72 godzin od opuszczenia naszego magazynu.

  • Kurier Inpost - dostawa paneli tapicerowanych oraz małych mebli (np. stoliki nocne) zazwyczaj odbywa się za pomocą kuriera Inpost. Dostawy odbywają się od poniedziałku do piątku. Średni czas dostawy to 1-2 dni robocze od wysyłki.

  • Inpost Paczkomaty - wysyłka paneli tapicerowanych (poza rozmiarami 70x40, 60x40, 50x40, 50x50 i 70x30) oraz akcesoriów możliwa jest także do paczkomatu. Dostawa odbywa od poniedziałku do soboty. Średni czas dostawy to 1 dzień roboczy od wysyłki z naszego magazynu.

  • Odbiór osobisty - możliwy jest odbiór osobisty wszystkich oferowanych przez nas towarów. Odbiory odbywają się od poniedziałku do soboty, pod adresem: ul. Osińska 59h, 63-600 Kępno. Należy umówić się na konkretny dzień oraz godzinę, tak abyśmy byli w stanie przygotować towar do odbioru.

 

*Wszystkie powyższe formy dostawy umożliwiają płatność za pobraniem.

 



Podczas dostawy prosimy o sprawdzenie, czy dostarczone przesyłki są wolne od uszkodzeń (np. czy paczki nie były otwierane lub czy nie mają innych wad fizycznych). Jesteśmy zobowiązani dostarczyć towary wolne od wad. Jeżeli towar posiada wady fizyczne, Kupujący może złożyć reklamację:

  • Za pośrednictwem elektronicznego FORMULARZA reklamacyjnego lub poprzez adres e-mail: sklep@ravio-meble.pl

  • W zgłoszeniu należy określić wadę, jaką zdaniem Kupującego towar posiada oraz jeżeli jest to możliwe - udokumentować rzeczoną wadę.
Zaufane Opinie IdoSell
4.88 / 5.00 752 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-05-14
Gorąco polecam!
2024-05-06
Super! Bardzo miła obsługa!
pixel